AI NOSTRI VAND DE TOATE
Alo, buna ziua, sunt Cutareasca Oarecare de la AIG Life, nu va faceti o asigurare la noi?! Alo, buna ziua, sunt Nimenea Necunoscutul, de la Hotel Mariott, nu va cazati la noi?! Lasati-ma in pace!
In fiecare zi, cineva incearca sa imi vanda ceva. Nu conteaza ca eu nu am cerut acel “ceva”, nu conteaza ca eu nu am nevoie de acel “ceva”, nu conteaza ca eu urasc acel “ceva”. Toata lumea vrea sa vanda iar eu ma simt, pe zi ce trece, tot mai obosit. Am impresia ca nu mai sunt in stare sa decid, de unul singur, ce e bine si ce e rau pentru propria persoana. Merg ca o stafie pe strada, cu ochii in pamant, asteptand sa ma acosteze cineva si sa imi vanda oaresice obiect sau serviciu de care, probabil, am mare nevoie iar eu, ca un prost ce sunt, nu imi dau seama. Nu sunt eu foarte destept dar nici nu cred ca ma tradeaza fata in asemenea hal. Merg sa imi iau paine, ma acosteaza cineva si imi propune sa slabesc natural. Nu vreau sa slabesc, tin o dieta stricta pe baza de pizza. Imi iau paine, vanzatoarea zice ca nu are rest si imi propune sa mai iau o lama Orbit sau sa ii mai dau 1 leu si sa cumpar un Tampax (poate ii trebuie doamnei). Nu, nu vreau, ma spal zilnic pe dinti si nu am doamna.
Merg la restaurant, iau o ciorba si o friptura, apare inevitabil chelnerul si ma intreaba daca nu vreau si un desert, poate o sticla de vin rosu sau un masaj la intercostali, orice, sa mai cumpar ceva. Ajung acasa, dau drumul la televizor, incep reclamele:”cumpara ACUM nu stiu ce saltea pneumatica”, “vino ACUM la magazinul nostru si cumpara un cric hidraulic”, “beneficiza ACUM de cea mai buna oferta de vermorel sau hidrofoare”. Aproape ca intru in panica, mi se creeaza sentimentul ca nu mai am timp, vroiam sa ma odinesc un pic si sa stau relaxat dar, daca oamenii astia zic sa actionez ACUM, atunci e momentul sa ma implic si eu activ in rezolvarea problemei. Trebuie sa cumpar, nu conteaza, orice, chiar daca nu imi trebuie. Vreau sa plec in oras, suna telefonul: nu vreti o asigurare, o cazare, o imprimanta, un extract, o suvita din capul lui Lenin? Nu, nu vreau, multumesc! Deschid cutia de posta, cad 10 pliante: Vino la Selgros, la Praktiker, la Real, la Lotus. Nu, nu vreau sa vin cand ma chemati voi!! Vreau sa vin cand am eu chef, sa ma plimb printre rafturi, sa incerc doua produse si sa nu cumpar nimic. Vreau sa vin cand ploua ca sa va murdaresc gresia de la intrare.
Romanii vand de toate. Nu stiu sa vanda dar se chinuie. Eu nu vreau sa imi vanda nimeni, nimic. Daca am nevoie de ceva, ma duc si imi cumpar.
salut;vand cric de elicopter:) vand sistem de tras pe roate(sira spinarii)de asemenea si acest super slim de slabit;pumni in gura la politicieni(nu toti)rog seriozitate la maxim:).cumpar aragaz nou de firma,pe bune.0761015032
iar m-ai facut sa rad..
Bucura-te ca nu iti bat in geam sau la usa sa iti distribuie pliante cu Gee`zaz reloaded sau mai nush ce secta
Oricum vin alegerile parlamentare europene si o sa te trezesti cu miliarde de pliante care o sa te indemne sa votezi omu`, nu pomu`, ca e cei mai tari din parcare, care este
mama dreaq, in loc sa vorbim vorbe, mai bine ma apuc sa prepar ceva dupa reteta lui Hepi Cuc
dragul meu coleg, una este publicitatea, alta este vanzarea agresiva.mie imi place publicitatea, mai ales cand o fac eu si iau si bani pentru asta.in alta ordine de idei, ce a gatit nevasa-ta?
Ori mi-e foame si mie ori cineva ti-a spart parola pe 19 februarie cand a postat urmatorul articol. Daca tu crezi ca e valabila prima varianta spune-mi ca fug acasa mai repede(dana a gatit ceva bun), daca-i vreun hacker ia legatura cu alex. Mai exista si varianta nr. 3. Cred ca pur si simplu te contrazici. Cred ca ai scris un post populist. Si at e musai sa ma intreb : itzi faci antrenamentu’ pt intrarea in politica? Ceea ce nu ar fi rau insa at fa bine de sterge urmele. Sau cu alte cuvine, strege dracu unu din cele doua posturi !
Cum facem promovare
Posted in Advertising by Flavius Bunoiu on the February 19th, 2007
In decursul unui an calendaristic, omul obisnuit este “asaltat” de cateva zeci de mii de mesaje publicitare.Deschizi radioul sau televizorul, ai parte de publicitate; mergi pe strada, urci intr-un mijloc de transport in comun, ai parte de publicitate.Publicitatea este in tot si in toate, face parte din existenta noastra cotidiana.In aceste conditii, nu cred ca trebuie sa insistam prea mult asupra necesitatii promovarii produselor sau serviciilor comercializate de tine.