CUM M-AM ENERVAT LA ELECTRIC CASTLE


Am fost la Electric Castle 2013. Si nu ma mai duc degraba.

Ziua a doua, voiam sa vedem Morcheeba. Ploua „cu spume” in Cluj. Ma uit pe regulamentul din Zile si Nopti ca sa vad daca scrie ceva despre accesul cu umbrele. Nu scria nimic, cica sa ma uit pe site: pe site niciun regulament. Ajungem la Bontinda; nici nu apucam sa intram in sat, circulatia blocata. In ritm de melc am ajuns la un pod unde un tinerel, vorbind isteric la telefon cu vreun organizator, tinea masinile in loc cu piciorul pe capota. Inteleg ca e „aglomeratie in sat”  si ca trebuie sa parchez acolo si sa mergem pe jos. Doi politisti, vorbind cu „ba” si cu „ma” ne dirijeaza intr-o rapa. Vreau sa parchez pe marginea drumeagului de tara, alaturi de alte zeci de masini dar nu se poate, politistul se rasteste la mine cum ca trebuie sa intru pe un tapsan comunal unde un cetatean ne cere 5 lei. Ploua deja serios si il intrebam pe cetateanul cu parcarea unde naiba e festivalul. Zice sa o luam peste camp, facem dreapta la copac si o tinem drept pana in sat. O luam la pas, pe intuneric, prin ploaie, prin balarii si lanuri de porumb, sarim un sant si nimerim pe un drumeag pietruit unde, ce sa vezi, ne depaseau masini una dupa alta, semn ca regulile sunt pentru fraieri sau pt cei care nu au numere de Cluj.

Alaturi de alti dezorientati ca si noi, dupa vreun sfert de ora de mers prin namol, nimerim satul si intrarea la festival. Ne intampina voluntarii: „nu aveti bratari, mergeti inapoi pe drum, la cele 2 gherete de plastic si cereti de acolo”. „Tinere, am trecut pe langa ele, scria acolo cu pixul ca se vand bilete, nu ca se dau bratari”. Ne ducem, ne luam bratarile de acces, venim inapoi la poarta. „Nu aveti voie cu umbrele” zice tinerelul. „Prietene, uita-te in jur, ploua „ca-n povesti”, m-am uitat pe regulament, nu scrie nimic de umbrele, mi se pare ca exagerati, nu am venit sa bat oameni cu umbrela”. N-avem ce face, lasam umbrela si intram in curtea castelului unde, ce sa vezi, zeci de oameni cu umbrele, semn ca, iarasi, regulile sunt pentru fraieri.

Frumos la concert daca faceai abstractie de microfonia manifestata din cinci in cinci minute si de ploaia mocaneasca. In rest, coada peste tot: ca sa iei ceva de baut sau de mancat trebuia sa stai intai la o coada de cateva zeci de persoane ca sa iei un „token”de plastic, in schimbul a 6 lei. Apoi te mutai la coada vecina ca sa schimbi tokenul pe apa sau o alta bautura. Coada la toaleta, coada la mancare, intuneric bezna. Dupa concertul Morcheeba s-au aprins niste becuri, semn ca au rezolvat problema cu electricitatea. 18 lei pe un hamburger si 6 lei pe o apa la ”jumatate” mi s-a parut exagerat si am considerat ca am vazut destul. Pe drum inapoi evident ca am apucat pe alta cale, ne-am ratacit si am mers la nimereala, cu telefonul aprins in mana. Am orbecait prin noroi si baltoace pana am nimerit la masina si am rasuflat usurati ca s-a terminat.

A organiza un eveniment reusit presupune ceva mai mult decat  a pune pe o scena cativa artisti. Presupune sa asiguri publicului o experienta completa si placuta, pe care sa vrea sa o repete anul viitor. Ca sa faci asta trebuie sa te gandesti ce ar putea sa mearga rau si sa ai un plan B. Si un plan C si un plan D si tot asa pana acoperi toate scenariile posibile si imposibile. Totul pentru ca spectatorul tau care a dat bani buni pe bilet, pe cazare, pe drum, pe parcare, pe consumatie si pe cine stie ce altceva, sa se simta bine si sa revina. Nu sa simta ca a fost pacalit si si tratat ca o gaina numai buna de jumulit. Parerea mea este ca, la Electric Castle, in ciuda eforturilor de a face ceva bun si frumos, s-a vazut lipsa de experienta, organizatorii au fost depasiti de situatie, nu au apreciat corect numarul de participanti si, in consecinta, nu au corelat potrivit logistica festivalului.

Daca tu, organizatorule, faci concert la mama zmaului, taman la Bontida, vinzi bilete in toata tara, pe Eventim, prin aplicatii, prin puncte de vanzare directa in „n „orase…e de asteptat ca oamenii sa vina cu masinile, nu? Si daca stii ca ai vandut, sa zicem, 7000 de bilete inainte de festival si te mai astepti sa vinzi 3000 „la poarta”, nu e, oare, logic sa te gandesti ca te vei trezi cu cel putin 2000-3000 de autoturisme in zona ? Si daca ma pui totusi sa parchez la 5 kilometri de sat, ca alt tapsan nu ai avut la dispozitie, de ce nu pui tu niste indicatoare, niste voluntari, ceva acolo, sa ne dirijeze, sa nu orbecaim ca prostii printre baligile vacilor din sat si prin gradinile oamenilor?

Nu e, oare, logic sa te astepti si la vreme rea? Sa pui un regulament pe site, sa scrii acolo daca am sau nu am acces cu umbrela si daca nu, sa pui in vanzare niste pelerine de ploaie, sunt ieftine si faceai o vanzare foarte buna.

Nu e, oare, logic sa nu ma pui sa stau 20 de minute la cozi ca sa imi iau ceva de baut sau de mancat? Sunt 20 de minute in care tu pierzi bani iar eu ma enervez.

Nu e, oare, logic sa semnalizezi coerent fluxul de public si procedura de intrare? Ca sa nu ne intoarcem din drum, sa ne enervam, sa ne pierdem vremea cu discutii si sa facem cozi si blocaje la poarta?

Ar mai fi si altele dar ma opresc aici. Sunt convins ca multi s-au simtit foarte bine si ca nu au observat aceleasi lucruri ca si mine sau ca nu au fost deranjati de aceleasi lucruri ca si mine. Eu am „dezavantajul” ca am termen de comparatie si ca m-am ocupat cu treaba asta de organizare cativa ani buni. In alta ordine de idei, line-up bun, promo bun si sperante de mai bine.

Flavius Bunoiu

Cate putin din toate. Gasesti prin trecutul meu posturi de radio, televiziune, un pic de media tiparita si cultura, branding, copywriting si relatii publice.

CITESTE SI ALTE ARTICOLE

40 de comentarii

  • Anita
    25 iunie 2013 at 9:19 PM

    Andrei, tu esti cam distrus un pic asa. Nu scria absolut niciunde ca vine Paul Kalkbrener. Si s-a anuntat din prima clipa ca Pendulum va fi DJ-set (poti verifica oriunde pe site). Morcheeba a cantat in deschidere la Suie? Cat cacat poti manca? Asta nu era concert cu un headliner principal. Aici fiecare artist era cu publicul propriu.

  • cosmin
    25 iunie 2013 at 5:11 PM

    Cred ca ai gresit festivalul prietene ! Electric Castle a reusit sa faca ceva genial, a reusit sa transmita o stare excelenta iar organizatorii merita felicitati din plin. Bravo lor!

    • Flavius Bunoiu
      26 iunie 2013 at 11:28 AM

      Cosmin: ai si tu parerea ta, la fel cum eu o am pe a mea. mie nu mi-au transmis aceasta stare.

  • ec
    25 iunie 2013 at 4:16 PM

    Stimabile, ce zici de niște diacritice înainte de „critice” gratuite? Am fost și eu, m-a plouat, mi-a fost frig, dar am savurat fiecare moment. În fond, m-am dus să mă simt bine nu să cârcotesc în stil românesc. Pardon, și fără diacritice.

    • Flavius Bunoiu
      26 iunie 2013 at 11:29 AM

      ec: pe bune?? chiar ai zis asta? ca daca nu scriu cu diacritice nu pot sa am pareri? apropo, vezi ca nici site-ul electric castle nu are diacritice, poate nici ei nu au voi sa aiba pareri.

  • Adi
    25 iunie 2013 at 4:10 PM

    Nu ma deranjeaza deloc faptul ca tu nu te-ai simtit bine, dar nu mi se pare corect sa pui intr-o lumina proasta un intreg eveniment de 3 zile pentru o experienta de cateva ore pe care ai avut-o tu. Eu am mers acolo de vineri si am stat pana duminica. As fi stat si duminica seara daca as mai fi fost fizic capabil sa mai stau in picioare dupa primele zile de eveniment.
    Am mers tot cu masina si am parcat in acelasi loc ca si tine. Nu am avut absolut nicio problema cu a gasi locatia sau masina (spre dimineata). Nu am stat la nicio coada mai mult de 5 minute (si aici vorbesc de token-uri pentru ca la bar eram servit in maxim 1-2 minute daca nu pe loc – si nu, nu am avut niciun statut mai special pe acolo).
    Mancare gaseai de la 1 token pana la 3 token-uri in functie de pofte si preferinte, iar preturile la bautura au fost comparabile cu orice bar mai rasarit din orice oras mai mare din tara (am mentionat bar mai rasarit, nu terasa de coltul blocului). Mai mult decat atat daca preturile ti se pareau chiar atat de mari puteai sa-ti cumperi bautura de la alimentara sau de la barurile care erau la o aruncatura de bat de intrare.
    In plus consider ca daca vrei sa participi la un eveniment de genul asta te gandesti sa ajungi mai din timp si nu odata cu toti aia care, ca sa mai schimbe decorul sambata seara, se gandesc sa mearga la Bontida ca au auzit ca acolo canta cica Morcheeba.
    Nici eu nu consider ca evenimentul a iesit perfect, dar din punctul meu de vedere a iesit extraordinar de bine pentru o prima editie si sunt destul de sigur ca nici tu, daca ai fi participat la tot evenimentul, n-ai mai fi avut chiar aceeasi parere.

    @Andrei: nu-ti inteleg frustrarea in privinta lineup-ului si nici nu vad „pacaleala subtila” la care te referi. Pe site scria clar ca e vorba de Friz Kalkbrenner si Pendulum DJ SET asa ca nu-mi dau seama cu ce te-au pacalit ei pe tine. Daca nu-ti place lineup-ul nu te obliga nimeni sa mergi.

    • Flavius Bunoiu
      26 iunie 2013 at 11:31 AM

      Adi: inca ne mai agatam de subiectul asta?

  • Sever
    25 iunie 2013 at 10:57 AM

    Sunt deacord. A fost ridicol. Sa nu crezi ca noi din cluj am avut o experienta mai placuta. Lipsa de experienta se simtea. Daca ai termen de comparatie observi amatorismul. Line up-ul a fost slab, 2-3 trupe normale, pe langa 30-40 trupe ieftine. Frustrarile se adunau la tot pasul. Toate astea pentru niste sume frumoase.

  • Laura
    25 iunie 2013 at 10:54 AM

    A fost cel mai grozav festival la care am fost pana acum in tara! Acustica minunata datorita pozitionarii scenelor pe lateralele castelului. Suficient loc si foarte bine amenajat, food cort cu mancare suficienta si variata, preturi normale. Sa nu mai spun ca treaba cu returnarea token-urilor ne-a uimit pe toti. La cat de de gasca sunt ardelenii, ma asteptam sa vina vreun organizator/voluntar si sa ne intrebe la ce ora am ajuns la festival, eventual sa ne dea banii inapoi daca n-am stat acolo 24/24. Cu parcarea nu am avut absolut nicio problema, intr-adevar am fost intampinati pe pod de politistul wannabe, insa am improvizat, i-am zis ca stam in sat si ne-a sfatuit sa parcam in curte, nu sa lasam masina pe strada :))
    In toate 3 noptile masina a stat safe and sound pe strada de langa biserica. Aglomeratie si trafic ingreunat n-a fost nici macar pe strada principala a satului, n-au existat turmele pe care le stiti de la B’estFest care merg dezorganizat pe drum si pe langa drum.

    A fost mai mult decat perfect totul!

    Multumim organizatorilor de la Boiler Events si ne vedem la anul!

  • alin timis
    25 iunie 2013 at 10:16 AM

    Orice critica este binevenita. Poate anul viitor va fi si mai bine

    • Flavius Bunoiu
      25 iunie 2013 at 10:26 AM

      Alin: sunt convins ca asa va fi.

  • Andrei
    25 iunie 2013 at 9:19 AM

    Inca o mostra de diletantism romanesc si de isterie colectiva, cam asta a fost acest asa-zis festival de hipsteri , categorie sociala din ce in ce mai agresiva si intoleranta. Organizare execrabila, pacaleala „subtila” in privinta programului ( Kalkbrenner era Fritz, nu Paul – care vine la Peninsula – iata un festival adevarat, incomparabil cu gluma patetica numita electric castle- , Pendulum nu era chiar Pendulum, ci DJ Set, Morcheeba canta in deschidere la Suie Paparude – trupa de cca 1000 de euro – , iar exemplele pot continua), sonorizare fix de Bontida – coada vacii- , infatuare maxima din parte organizatorilor, in fapt aflati la genunchiul broastei…oricarui festival cu pretentii, hamburger execrabil – e drept, nu era obligatoriu, dar am mancat si eu, in lipsa de altceva in acel moment, cea mai mare greseala posibila . Dar, paradisul hipsterilor altfel, un fenomen social devenit grav, dupa pararea mea, pt ca macar manelistii nu ne cotropesc centrele oraselor si locurile altadata boeme…Vai de capu’ nostru si de tarisoara…Daca si la Peninsula vor exista astfel de ” carente” (eufemism), e ultimul festival din Romania la care merg…

  • bono
    24 iunie 2013 at 11:36 PM

    pai daca ti-o trebuit concert la bontida nu inteleg de ce te miri de acest tratament. nu stii inca la ce sa te astepti intr-un cotet in romania? sunt sute de fesyivaluri in tari civilizate la juma de pret. cu cealalta jumate iyi iei biletul de avion si macar nu te scuipa nimeni ca in ro

    • Flavius Bunoiu
      24 iunie 2013 at 11:51 PM

      Bono: ce-i drept, in strainatate nu patesti nimic, desi sunt festivaluri cu mult mai mari. dar si la noi se va ridica nivelul candva. insa nu cu oameni multumiti de orice le-ai da. 🙂

  • Andrei Maxim
    24 iunie 2013 at 10:29 PM

    Flavius Bunoiu: Problemele pe care le-ai enumerat mi s-au părut minore, mai ales că ce descriai tu nu prea se potrivea cu ce am văzut eu în trei zile diferite.

    Cât despre titlu, uite cum am ajuns pe acest blog: un amic de-al meu a dat retweet la ce ai scris tu pe Twitter, apoi am văzut că le-ai răspuns celor de la @Stiriledecluj că o să scrii pe blog. Am fost curios să văd ce ar motiva o astfel de reacţie aşa că am citit textul.

    Am scris un comentariu de o pagină pentru că ai ocupat o poziţie şi ai o experienţă în special când vine vorba de ţinut evenimente, aşa că ţi-am respectat opinia şi am încercat să explic ce am văzut eu diferit. Dacă tonul meu ţi-a dat de înţeles că erau răuvoitor sau că mă „ambalesem”, îmi cer scuze, nu asta era intenţia.

    Cât despre ultima parte, „iti multumesc pentru grija dar cred ca e problema fiecaruia ce anume il enerveaza si ce nu! si da, avem libertatea asta, la fel si aceea de a avea opinii”, cred că e uşor dubios să scrii asta pe blogul tău. Şi nimeni nu îţi taie dreptul la opinie, doar că ar fi fost mai frumos din partea ta să dai un mail la cei de la Electric Castle şi să le spui ce ai văzut în neregulă şi cum crezi că ar putea să îndrepte lucrurile, nu să îţi bagi organe. Presupun că ar fi un exemplu de profesionalism.

    • Flavius Bunoiu
      24 iunie 2013 at 10:53 PM

      Andrei: dupa cum am zis pe twitter, a fost prima mea injuratura, dupa atatia ani de cand postez. crezi tu ca de bine ce mi-a fost am facut asta? cat despre mail la organizatori: ce sa imi faca ei? sa imi explice, la fel cum faci si tu sau altii ca e doar o parere ca am umblat prin santuri si alte cele? sau sa imi dea o cola gratis? crezi ca pt asta am scris sau am vreun alt interes?
      un cetatean din public a oferit feedback instant pe twitter si pe larg, azi pe blog. de ce atata enervare?
      pe organizatori nu ii vad cu spume pe twitter sau pe blog, semn ca inteleg ca nu pot face fericita pe toata lumea. noroc ca se enerveaza altii pt ei.
      mno, las-o asa, om vedea si alte festivaluri sau alte editii fara probleme (din punctul meu de vedere)
      sanatate!

  • Sho
    24 iunie 2013 at 10:03 PM

    Omu n-ai dreptate deloc pt ca te gandest numai la tine, omul de sb seara care vrea conditii de club cand inauntru 3-4-5-6-7000 de oameni se distreaza de 2 zile deja si stau la cort. Plus ca na .. Ploua.. Asfaltu nu se inmoaie, da castelu e p deal 😉

    • Flavius Bunoiu
      24 iunie 2013 at 10:13 PM

      Sho: poti sa spui ca nu am dreptate daca as incerca sa te conving de ceva anume. eu nu am incercat sa te conving nici pe tine nici pe altii cu nimic. pur si simplu am povestit de ce m-am enervat eu. iar daca ai inteles din ce am scris ca imi doream conditii de club, te inseli. numai bine!

  • Dancing in the rain
    24 iunie 2013 at 8:02 PM

    Puteai sa-ti pastrezi frustrarile daca nu vroiai reply’uri pro si contra aici domnule Flavius Bunoiu 🙂

    • Flavius Bunoiu
      24 iunie 2013 at 9:36 PM

      Dora: Daca tu crezi ca asta e solutia pt progres…

  • Marius
    24 iunie 2013 at 7:36 PM

    Bai Cristi, Alex, KooKool si altii de aceeasi teapa cu voi, unde partea frontala a mamicilor voastre ati vazut ma voi organizare cum trebuie ? In namolul ala prin care am trecut si eu la venire ? In preturile care a-propos, chiar SUNT exagerate ? Pentru stirea ta, bai Cristi sau cum te-o mai fi strigand muma-ta cu buciumul, afla ca in Bucuresti o saorma nu e 20 de lei decat la Dristor Kebab, in rest o gasesti cu 12-14 lei, si nu mai bate campii ca o apa la jumate’ e 6 lei in tot Clujul, caci inseamna ca toti sunteti niste prosti acolo. V-a dus piticul ala nenorocit de Boc pe toti in Bucuresti, cand era prim ministru, v-a dat joburi in care nu faceti nimic si luati banii statului (ca de-aia trenul se goleste la Cluj) si vi se pare rezonabil sa dati 6 lei pe o apa la jumate. Sictir !

  • Dandi
    24 iunie 2013 at 7:32 PM

    Unii si-ar vinde si mama, ca sa aiba trafic la Blog.

    • Flavius Bunoiu
      24 iunie 2013 at 9:38 PM

      Micky: asa e. ia uita-te cate bannere si campanii am eu pe blog!

  • Andrei Maxim
    24 iunie 2013 at 7:21 PM

    Am ajuns la acest articol după ce am văzut pe Twitter următorul text: „Prima mea injuratura pe twitter: @Electric_Castle #electriccastle sa va bagati p”la in organizarea voastra de amatori!!! #cluj”

    În primul rând, câteva observaţii:

    La niciun festival nu se vine fix înainte de main event. Ploaia a început spre sfârşitul concertului Robin and the Backstabbers şi după aproximativ 45 de minute a venit Morcheeba. Ploaia s-a oprit înainte de mijlocul concertului trupei britanice. E oarecum normal să îţi fie greu să găseşti loc de parcare după ce a venit toată lumea. Dacă ajungeai la 4 sau 5 nu aveai astfel de probleme. Nu înţeleg ce probleme ai avut cu poliţiştii, eu şi cu prietenii mei am mers cu maşina în fiecare zi şi tot timpul au fost respectuoşi. Cât despre cei 5 lei parcare, hai să fim serioşi, banii aceeia se duceau direct la bugetul Bonţida, iar cetăţeanul respectiv îţi dădea şi chitanţă.

    Nu ştiu ce probleme ai avut cu umbrela. Un amic de-al meu a venit cu umbrelă în fiecare zi şi nimeni nu a zis nimic. Ce-i drept, era o umbrelă pliabilă, nu una gen „baston”, la fel ca mai toţi pe care i-ai prins în poză. Cât despre fluxul de la intrare, hai să nu exagerăm: de la casele de bilete/brăţări până la intrare erau efectiv 5 metri.

    Te-ai plâns de preţuri şi de cozi. E bine, în orice local te-ai duce, berea cea mai ieftină variază pe la 5-6 lei. E un festival, preţurile sunt un pic mai mari, dar un jeton de 6 lei pe o bere nu mi se pare ceva exagerat. Acelaşi lucru se aplică şi pentru apa minerală: peste tot este comercializată la acelaşi preţ cu berea, excepţia fiind supermarket-urile. Nu doreai bere pentru că avea alcool? Nicio problemă, aveau şi bere fără alcool. Mâncare era de la 1 jeton şi jumătate (deci cam 9 lei) până la 3 jetoane (deci 18 lei), şi pornea de la sandwich până la o porţie foarte sănătoasă de hamburger. Dacă nu stăteai bine cu banii cred că puteai să iei şi ceva garnitură de la Lunch Box.

    Cât despre cozi, nu înţeleg la ce coadă ai stat: erau trei locuri de unde puteai să cumperi jetoane (fix la intrare, vis-a-vis de scena principală şi lângă cortul cu mâncare), erau patru baruri mari unde serveau cel puţin vreo 6 voluntari (unul lângă scena principală, două vis-a-vis de scena principală şi unul lângă cortul cu mâncare) şi erau trei toalete mari (una în spatele grajdurilor, unde era Booha Academy, una lângă zona de camping şi una lângă cortul cu jocuri mecanice). Puteai să întrebi pe oricine şi îţi zicea de acele locaţii. Cele mai aglomerate erau, evident, cele de lângă scena principală. Dacă e să socotesc timpul total petrecut la cozi în cele 3 zile de concert (am venit de la ora 5 şi am stat până la 3 noapte, mai puţin duminica), nu cred că ajung la 20 de minute.

    Nu ştiu exact ce fel de evenimente au fost la Casa de Cultură Oradea şi în ce măsură poţi evalua un astfel de festival, însă impresia mea e că te ambalezi pe nişte probleme total minore, gen o lipsă de comunicare între cei de la porţi sau faptul că a fost un text scris cu pixul pe o foaie şi te-a încurcat un pic. Faţă de alte evenimente ţinute în Bucureşti, organizarea a fost excelentă, voluntarii au muncit în continuu, preţurile au fost OK, iar locaţia nemaipomenită.

    Nu a mers totul perfect? Da, posibil. De exemplu, că tot am zis de case, trebuia să te duci la o fereastră ca să îţi iei bilet, apoi mergeai la altă fereastră să dai biletul pe brăţară. Însă organizatorii au pus la dispoziţie inclusiv aplicaţii de telefon mobil cu programul pe zile, line-up-ul şi alte informaţii utile. Cei de la EuroGSM au venit cu un stand unde îţi puteai lăsa telefonul la încărcat. Zona Zonga avea prize cu duiumul. Băieţii cu BMX-uri au făcut un show incredibil. Dar toate astea s-au văzut din perspectiva unui om care a mers la un festival de trei zile, nu la un concert Morcheeba de o oră şi jumătate.

    • Flavius Bunoiu
      24 iunie 2013 at 9:49 PM

      Andrei Maxim: si eu cred ca te ambalezi pe niste probleme minore.
      ai dreptate, hai sa spunem ca totul a fost excelent.
      e o cale minunata de a merge mai departe.
      poate mai citesti postul iarasi, fara sa te ambalezi. incepe cu titlul „cum m-am enervat eu”.
      si-acum gandeste-te ca mi-ai scris aproape 1 pagina ca sa imi explici cat de tare m-am inselat si ca nu aveam dreptate sa ma enervez. iti multumesc pentru grija dar cred ca e problema fiecaruia ce anume il enerveaza si ce nu! si da, avem libertatea asta, la fel si aceea de a avea opinii.

  • Crina
    24 iunie 2013 at 4:45 PM

    Ne-am suparat pentru ca n-ai fost suficient de bine informat. Trebuia sa fii mai obiectiv, sau asa ai vrut tu sa iasa,subiectiv, caz in care ne dez-suparam.
    Faceai comparatia cu altele, spune-mi alt festival din Romania unde a fost o foarte buna organizare si in interior o sticla de apa costa 2,3 lei. Sau unde te lasa sa intri cu tot ce voiai in afara de bauturi alcoolice.

    • Flavius Bunoiu
      24 iunie 2013 at 5:13 PM

      Crina: sigur nu m-am chinuit sa caut pe google un regulament din moment ce nu l-am gasit pe site.
      sigur am fost nu suparat ci foarte suparat, lucru care, probabil, razbate din ce am scris.
      dar chiar si asa, suparat fiind, am scris ca s-au facut eforturi, ca au avut line-up bun, promo de asemenea, ca multi poate au fost multumiti, etc.
      iar postul se numeste „cum m-am enervat”, nu se cheama „festivalul a fost groaznic”.
      acum, fiecare intelege ce vrea si cum vrea si se poate lega de orice am scris.

  • Thorin
    24 iunie 2013 at 3:55 PM

    cam nasoala organizarea, am mai auzit pareri de genul. Din cate am inteles, chiar asta era problema, org nu erau pregatiti de ploaie si nu se asteptau la atatia oameni. poate invata ceva pentru editia viitoare.

    In fond, ce ai zis mai sus sunt principalele probleme intalnite la open-air-urile din Romania, am patit si eu.

    • Flavius Bunoiu
      24 iunie 2013 at 5:04 PM

      Rareshu: toti ne dorim sa fie mai bine si sa nu ne enervam, indiferent de eveniment.

  • Alex
    24 iunie 2013 at 3:06 PM

    Nu vreau sa te conving 🙂
    Dar ai exagerat.
    Partea buna e ca o sa ai trafic la blog

    • Flavius Bunoiu
      24 iunie 2013 at 3:21 PM

      Alex: daca te uiti pe blog poti sa iti dai seama ca nu am scris cu scopul de a face trafic.
      faptul ca mi-am dat interesul sa caut regulamentul si ca mi-am parcat masina unde au vrut organizatorii ar trebui sa iti confirme ca nu-s genul „gigi contra” regulilor ci dimpotriva.
      ma deranjeaza insa cand regulile nu se aplica tuturor.
      daca tu si altii vreti sa o luati personal…eu zic ca n-are rost.
      niciodata in lumea asta mare nu va exista un eveniment care sa multumeasca 100% toti participantii.
      si chiar nu vad de ce v-ati supara voi pe mine pt ca eu am fost nemultumit: au fost altii multumiti, lucru pe care l-am si mentionat, chiar nu vad unde e problema 🙂

  • Alex
    24 iunie 2013 at 2:55 PM

    Sigur ai fost la Bontida?

    Puteai sa lasi masina in Cj si sa iei un bus pana in fata portii
    Puteai sa cauti alta ghereta cu tokenuri sau alt bar. Erau aproximativ 10 🙂 unele chiar goale
    Mancare si bautua scumpa? :)))))))) e mai scump in Cluj in orice club decat ce era acolo. Aveai voie cu apa si mancare de afara asa ca….
    Lista e lunga insa nu are rost sa continui

    Probabil a fost vina lor ca a plouat…nu au platit bine.
    Au avut un staff de peste 1000 de oameni.
    Au avut grija sa fie totul ok.
    De ex mie mi-au montat voluntarii cortul pt ca eram obosit.

    Da, au fost si parti mai putin bune (de ex la dusuri ca nu erau destule) dar tu ai exagerat.
    Sincer cred ca esti putin frustrat 🙂 desi nu stiu motivele.

    • Flavius Bunoiu
      24 iunie 2013 at 3:00 PM

      Alex: dupa cum ti-am explicat, partial, si pe twitter: eu mi-am povestit experienta. care nu a fost una placuta si m-am enervat si mi s-a stricat seara. e parerea mea si am mentionat ca poate altii s-au simtit bine si le-a fost ok.
      cred ca am zis ca au fost si parti bune si s-au facut eforturi sa fie bine.
      acum nu inteleg, vrei sa ma convingi ca totul a fost ideal si ca mie mi s-a parut?
      iar cu ironiile…lasa-le ca nu-si au rostul.

  • KooKooL
    24 iunie 2013 at 2:29 PM

    Cred ca nu am fost la acelasi festival. Nu stiu unde ai fost tu dar eu nu am reusit sa stau la coada mai mult de 20 de secunde la bar sau la tokenuri.

    Ca tu nu ai reusit sa gasesti pelerine este ciudat (se vindeau langa dance garden la un kiosk)

    Ma opresc aici ca este de loc de mai bine.

    • Flavius Bunoiu
      24 iunie 2013 at 2:43 PM

      KooKool: corect. nu le-am gasit eu. poate erau.
      cat despre loc de mai bine, sunt convins ca asa e. n-am zis ca a fost totul rau, am povestit experienta mea. daca imi era bine, spuneam asta. dar nu mi-a fost.

  • Cristi
    24 iunie 2013 at 2:22 PM

    Stimabilule domn Blogger, nu stiu ce meserie ai/aveti dar preturile nu mi se par deloc mari chiar si pentru studenti care lucreaza part-time. Nici un serviciu nu e gratis si cred ca ar fi cazul sa iesiti in lume sa cunoasteti adevarata valoare a unui hamburger si in alte orase. In Bucuresti o saorma e 20 de lei de exemplu, un burger bun iarasi la 22-23 de lei. Apa minerala e la acest pret oriunde ai merge in orasul Cluj.

    O zi buna

    • Flavius Bunoiu
      24 iunie 2013 at 2:45 PM

      Cristi: sunt convins ca asa e. numai bine!

  • Claudia
    24 iunie 2013 at 12:38 PM

    http://www.electriccastle.ro/regulament.pdf

    • Flavius Bunoiu
      24 iunie 2013 at 1:26 PM

      Claudia: da, vad regulamentul acum, cand accesez link-ul acesta. eu nu l-am vazut pe site atunci cand l-am cautat si in continuare nu se vede. habar n-am de ce.

Comments are closed here.

Flavius Bunoiu

Flavius Bunoiu

Blog mi-am facut (in 2007) la insistentele unui prieten si l-am pastrat de curiozitate si din atasamentul cu care pastrez orice alte lucruri care imi umplu inutil sertarele. Imi place sa povestesc si sa fac oamenii sa rada. Mi-am pus problema, la un moment dat, daca trebuie sa il sterg sau nu. Am ajuns la concluzia ca, asa cum este, cu bune si cu rele, este evolutia (sau involutia) mea. Lucrurile scrise aici sunt pareri personale.

Urmareste-ma:

Cele mai citite

MAREA LEHAMITE

28 noiembrie 2007

FASOLICA DIN DECEMBRIE

26 noiembrie 2009

PPx